Dla Zarejestrowanych rabat 3% :)

Reklamacje

Regulamin Gwarancji – MagiCat

  1. Wszystkie produkty w sklepie MagiCat objęte są 12-miesięczną gwarancją od daty zakupu.
  2. Gwarancja obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie (np. wadliwe działanie, braki w komplecie, uszkodzenia niewynikające z winy użytkownika).
  3. Reklamację można zgłosić:
    • mailowo na adres: magicatpet@gmail.com,
    • lub za pośrednictwem platformy, na której dokonano zakupu (np. Empik, Allegro, Morele). W zgłoszeniu prosimy o opis wady, datę zakupu i dołączenie dowodu zakupu (np. paragon, faktura, potwierdzenie zamówienia).
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia, w ciągu 14 dni poinformujemy o sposobie rozpatrzenia reklamacji oraz dalszych krokach.
  5. W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie:
    • naprawiony na koszt sprzedawcy,
    • wymieniony na nowy,
    • lub – jeśli naprawa ani wymiana nie będą możliwe – zwrócimy pieniądze.
  6. Gwarancja nie obejmuje:
    • uszkodzeń powstałych z winy użytkownika (np. uszkodzenia mechaniczne, zalania, ślady niewłaściwego użytkowania),
    • naturalnego zużycia produktu,
    • uszkodzeń powstałych w wyniku samodzielnych napraw lub przeróbek.
  7. Koszty przesyłki reklamowanego produktu do sklepu ponosi klient, natomiast odesłanie naprawionego lub nowego produktu do klienta pokrywa MagiCat.
  8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.